3d Dünyası - 3d World

3d Dünyası - 3d World
3d Dünyası - 3d World

Sayfalar

31 Ocak 2017 Salı

Yeni bayrak çalışması (To Flag using Cloth Modifier with 3ds Max)

3ds Max Cloth Modifier özelliği kullanılarak yapılmış bayrak (flag) çalışması.

Flag, Cloth Modifier, 3ds Max, Bayrak, Kumaş
To Flag using Cloth Modifier with 3ds Max

Merhaba,

Öncelikle aşağıdaki özelliklerde Silindir (Cylinder) ekledim.


Daha sonra aşağıdaki özelliklerde Plane ekledim.


Modifier dan Cloth modifier ı ekledim.


Cloth Group u seçerek Plane' nin üstten 4 alttan 4 noktasını seçerek Make Group yaptım.


Bayrağı düşmemesi için bir yere sabitlemek gerekiyor. Bunun için Node a basarak silindire tıkladım.
Daha sonra Cloth a tıkladım. açılan pencereden Object Properties i seçtim.

Açılan pencereden Plane001 i seçtim. Sonra Cloth u işaretledim. Preset e tıklayarak Cotton u seçtim.


OK e basarak çıktım. Böylece kumaşımıza pamuk özelliği vermiş olduk. Ardından Force sekmesine tıklayarak Wind ekledim.


Wind değerlerini Auto Key kullanarak
71 = 25
160 = 50
250 = 30
olarak ayarladım.

Tekrar Cloth a tıkladım. Açılan pencereden Simulate tıklayarak animasyonu oluşturdum. Final ekranı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder